تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلونسو: خداحافظی در برنابئو فوق العاده بود / برای رئال ارزوی موفقیت می کنم

آلونسو: خداحافظی در برنابئو فوق العاده بود / برای رئال ارزوی موفقیت می کنمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رئال مادرید شب گذشته موفق شد با انجام یکبازی زیبا و هت ریک رونالدو برای هفتمین بار پیاپی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. حذف تیم بایرن مونیخ در این بازی شب خاطره سازی را برای ژابی آلونسو اسپانیایی و فیلیپ لام که  آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را انجام دادند ساخت .

هافبک اسپانیایی بایرن که سال ها در تیم فوتبال رئال بازی می کرد درباره این بازی عنوان کرد:

 این لحظه در ادامه زندگی با من خواهد ماند. خیلی احساساتی شده ام، خداحافظی با برنابئو در چنین شب فوق العاده ای در لیگ قهرمانان، بسیار خاص بود.


آلونسو در ادامه عنوان کرد که حالا در ادامه رقابت ها به حمایت از رئال مادرید برای فتح دوازدهمین عنوان قهرمانی خواهد پرداخت:
  ما با هرچه در توان داشتیم، رقابت کردیم، اما کارت قرمز تعیین کننده بود چرا که با ۱۱ بازیکن تا لحظه آخر رقابت می کردیم. حالا باید برای رئال مادرید آرزوی موفقیت کنم.

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلونسو: خداحافظی در برنابئو فوق العاده بود / برای رئال ارزوی موفقیت می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..