تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موفقیت‌های حوزه وب از دستاوردهای دولت یازدهم است

در سومین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی مطرح شد؛

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین ایمانی خوشخو رییس سومین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی امروز در این کنفرانس که در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در این کنفرانس دستاوردهای خوبی را برای توسعه علمی کشور داشته باشیم و در حال حاضر از شواهد و قرائن پیداست این کنفرانس در سومین دوره خود توانسته جای خود را در فضای علمی و تحقیقاتی کشور باز کند، به طوری که در اولین دوره فکر نمی‌کردیم بتواند ذهن محققان داخلی و خارجی را به خود معطوف کند.
 
رییس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های نسل سه کشور برگزاری چنین همایشی را وظیفه خود می‌داند که بتواند مباحثی را مطرح کند که مورد نیاز علمی کشور است.
 
وی تصریح کرد: در مجموع این فعالیت‌ها توانسته دانشگاه را با صنعت و بخش‌های اجرایی کشور هماهنگ کند و مخصوصا در حوزه وب که این روز‌ها وارد حوزه‌های خدمات و کسب و کار شده، فعال است.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موفقیت‌های حوزه وب از دستاوردهای دولت یازدهم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..