تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلفات فرودگاه مهرآباد زیر ذره بین دستگاه های نظارتی

به گزارش افکارنیوز، حسن‌بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: گشت سیار تعزیرات به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی و ماموران نیروی انتظامی امروز اقدام به بازرسی از غرفه های فرودگاه مهرآباد می‌کند. 

وی افزود: در پی گزارشات مردمی مبنی بر گرانفروشی در فرودگاه مهرآباد 2 اکیپ گشت سیار به فرودگاه اعزام شد.

حسن‌بیگی ادامه داد: در صورت هرگونه تخلفی از سوی غرفه ها و واحدهای صنفی در فرودگاه مهرآباد نسبت به تشکیل پرونده در محل اقدام می شود.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در پایان مطرح کرد: در صورت تشکیل پرونده در محل نسبت به صدور رای اقدام خواهد شد و آن دسته از پرونده هایی که نیاز به رسیدگی بیشتر دارد به شعب تعزیرات ارجاع می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلفات فرودگاه مهرآباد زیر ذره بین دستگاه های نظارتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..