تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی با کت و شلوار وزیر کار در مجلس

نطق نماینده مردم لنگرود با شوخی این نماینده و علی مطهری با کت و شلوار وزیر کار همراه شد.

شوخی علی مطهری با کت و شلوار وزیر کار

 مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز- چهارشنبه، 30 فروردین- با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و ما باید دقت كنیم، حواسمان باشد كه آقای احمدی نژاد 500 میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی را تاراج كرد و ما هم در همین مجلس بود،‌الان هم ما باید دقت كنیم.

او در بخشی از صحبت‌های به افتتاح یك بیمارستان با حضور وزیر رفاه در حوزه انتخابیه‌اش، پرداخت و گفت: از دكتر ربیعی وزیر رفاه خواهشی دارم. بیمارستانی كه گفتید گلنگ نمیزنم و میخواهم پشت لودر بنشینم كه سریع تر این را بسازیم،‌ آمدی پشت لودر نشستی، حالا بگذریم به كت و شلوار شما آسیب خورد، اما سه سال از آن زمان گذشته است، آن بیمارستان ساخته نشده است، اگر بحث كت و شلوار است من برایت یك كت و شلوار میخرم.

پس از پایان صحبت‌های لاهوتی،‌ علی مطهری كه ریاست مجلس را برعهده داشت،‌ با خنده گفت: انشاءالله آقای لاهوتی كت و شلوار آقای ربیعی هم فراموش نكنند و  بخرند.

منبع: خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی با کت و شلوار وزیر کار در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..