تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوازه آشپزخانه با نقوش سنتی سیسیل

کد خبر: ۵۱۶۲۰۸

۱۰۳  بازدید

خانه مد ایتالیایی دولچه و گابانا با همکاری تولیدکننده ایتالیایی Smeg این لوازم آشپزخانه زیبا و چشمگیر را با الهام از الگوها و نقوش سنتی سیسیل تولید کرده است.

برترین ها: خانه مد ایتالیایی دولچه و گابانا با همکاری تولیدکننده ایتالیایی Smeg این لوازم آشپزخانه زیبا و چشمگیر را با الهام از الگوها و نقوش سنتی سیسیل تولید کرده است. این مجموعه «سیسیل عشق من است» نام دارد و به تازگی در هفته طراحی میلان سال 2017 رونمایی شده است. لوازم خانگی این مجموعه شامل توستر، آبمیوه گیری، قهوه جوش، کتری و میکسر موادغذایی هستند و همه آن ها با رنگ های شاد قرمز، زرد، سبز و آبی به سبک منطقه ای که از آن الهام گرفته شده اند، تزئین شده اند. مجموعه کامل از اکتبر در دسترس خواهد بود و می توانید با لوازم قدیمی خود خداحافظی کرده و طعم و طراوت سیسیل را به آشپزخانه خود بدهید.

لوازه آشپزخانه با نقوش سنتی سیسیل  لوازه آشپزخانه با نقوش سنتی سیسیل  لوازه آشپزخانه با نقوش سنتی سیسیل  لوازه آشپزخانه با نقوش سنتی سیسیل  لوازه آشپزخانه با نقوش سنتی سیسیل  لوازه آشپزخانه با نقوش سنتی سیسیل 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوازه آشپزخانه با نقوش سنتی سیسیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..