تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفند ایرانی الهلال برای بازی با پرسپولیس

ترفند ایرانی الهلال برای بازی با پرسپولیس

ورزش > فوتبال ملی - باشگاه الهلال عربستان دیدار برگشت مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را رایگان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه (۴ اردیبهشت) در مسقط میهمان الهلال در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.
کانون هواداران الهلال در عمان خبر داد: باشگاه الهلال دیدار برگشت با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را رایگان اعلام کرد تا تمام هوادران برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.
بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه سلطان قابوس با وجود میزبانی پرسپولیس ۱۱ هزار هوادار برای تشویق الهلال آمده بودند و بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
این ترفند باشگاه الهلال درست همان ترفندی است که تیم‌های ایرانی طی سال‌های اخیر در لیگ قهرمانان آسیا برای مبارزه با تیم‌های دیگر استفاده می‌کنند.


256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفند ایرانی الهلال برای بازی با پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..