تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پیشکسوتان دوبله» بزودی به شبکه مستند می‌آید

«پیشکسوتان دوبله» بزودی به شبکه مستند می‌آیدابوالفضل توکلی تهیه‌کننده و کارگردان مستند، در مورد روند تازه‌ترین فعالیت خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر مشغول ساخت مستندی از زندگینامه پیشکسوت دوبله، محمود قنبری هستم.
 
وی ادامه داد: مونتاژ مجموعه مستند «پیشکسوتان دوبله» به پایان رسید و در حال حاضر مشغول صداگذاری آن هستیم.
 
توکلی تصریح کرد: ساخت مجموعه مستند «پیشکسوتان دوبله» به گونه‌ای است که دکور یا مکان خاصی برای آن نداریم و همه مراحل آن را با توجه به شرایطی که در روند کاری و زندگی پیشکسوتان اتفاق افتاد، به صورت محور داستان برای فیلم قرار می‌دهیم.
 
این تهیه‌کننده بیان کرد: در هر قسمت از مستند «پیشکسوتان دوبله» روایت و فرم ساختار آن نسبت به بخش‌های قبلی متفاوت است و در تمامی مراحل ساخت آن بنا بر شرایط حال او انجام می‌گیرد.


توکلی در پاسخ به اینکه آیا خط داستانی مستند غلامعلی افشاریه نسبت به محمود قنبری تفاوت دارد، اظهار داشت: داستان محمود قنبری نسبت به غلامعلی افشاریه متفاوت است؛ به طوری که در مستند «دوران افشاریه» قصه بر سر شباهت بین کاراکتر زورو و غلامعلی افشاریه بوده؛ اما در این قسمت موضوع جدیدی برای محمود قنبری ساخته خواهد شد که در حال حاضر نمی‌توانم از جزئیات آن را بیان کنم.
 
تهیه‌کننده مستند «دوران افشاریه» با اشاره به احساسش در مورد همکاری خود با محمود قنبری گفت: من خیلی خوشحالم که مستند محمود قنبری را شروع کردم. به نظر من این مستند باید ساخته می‌شد؛ به دلیل اینکه جناب قنبری جزو آن دسته از پیشکسوتان هنرمندی بوده که علاوه بر دقت و وقت‌شناسی، برای این عرصه زحمت بسیار کشیدند.
 
توکلی در پایان خاطرنشان کرد: فیلمبرداری مستند «محمود قنبری» از اوایل اسفند شروع شد و تقریبا یک ماه دیگر زمان پایان آن را تخمین می‌زنیم؛ اما باز هم بستگی به شرایط کاری دارد.

سید مهدی معیدی (تصویربردار)، مجید آیینه (صدابردار)، محمد حسین آیینه (صداگذار)، علیرضا سلیمانی (مدیر تولید) و ابوالفضل توکلی (تدوین، کارگردانی و تهیه کننده) از جمله عوامل این مستند هستند.

 
انتهای پیام/
 
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پیشکسوتان دوبله» بزودی به شبکه مستند می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..