تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزار و اذیت زن جوان با تهدید فیلم سیاه

مردی 30 ساله در تمام دو سالی که در خانه پسرعمویش زندگی می‌کرد، همسر او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و از این کار فیلم می‌گرفت.

دو سال آزار و اذیت زن پسر عمو 

 چندی پیش مردی به اداره آگاهی مراجعه کرد و گفت: «دو سال پیش، پسرعمویم برای کار به تهران آمد و در خانه من ساکن شد. پس از مدتی به رفتارهایش مشکوک شدم، به همین دلیل چند دوربین در خانه نصب کردم.

 وقتی تصاویر آن را بازبینی کردم، پسرعمویم را دیدم که با همسرم ارتباط برقرار کرده است. از همسرم توضیح خواستم که گفت پسرعمویم با تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از این کار خود فیلم گرفته است. او با تهدید انتشار فیلم ها، آزار و اذیت‌های خود را دو سال ادامه داد.» با ثبت این شکایت، متهم دستگیر شد.

 او که پیش از این یک‌ بار به جرم انتشار برخی از فیلم‌ها در بین اقوام محاکمه اما تبرئه شده، صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده دوباره محاکمه و مدعی شد که هیچ آزار و اذیتی انجام نداده است. در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

منبع: جام جم آنلاین 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزار و اذیت زن جوان با تهدید فیلم سیاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..