تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درب های آزادی به روی هواداران پرسپولیس باز شد/ بلیت های الکترونیکی فروخته شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده ساعت 17:45 دقیقه آغاز می‌شود اما از هم‌اکنون هواداران پرسپولیس پشت در ورزشگاه آزادی تجمع کرده‌اند و در پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی خودروها صف طویل تشکیل داده‌اند و منتظر باز شدن در پارکینگ‌ها هستند.  تجمع هواداران پرسپولیس در درب غربی ورزشگاه آزادی/ برپایی جشن قهرمانی هواداران پرسپولیس

برخی از هواداران پرسپولیس هم مقابل در ورزشگاه مشغول جشن و پایکوبی هستند و قهرمانی تیم محبوب‌شان را جشن گرفتند.

درهای ورزشگاه هنوز باز نشده و عوامل برگزاری مسابقه و مسئولان سازمان لیگ به همراه یگان ویژه نیروی انتظامی در ورزشگاه آزدی مستقر شدند. 

تجمع هواداران پرسپولیس در درب غربی ورزشگاه آزادی/ برپایی جشن قهرمانی هواداران پرسپولیس تجمع هواداران پرسپولیس در درب غربی ورزشگاه آزادی/ برپایی جشن قهرمانی هواداران پرسپولیس

پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ شانزدهم است و امروز مراسم اهدای جام قهرمانی به این تیم در ورزشگاه آزادی و پس از بازی برابر پدیده برگزار می شود.

درب های ورزشگاه آزادی به روی هواداران پرسپولیس باز شد.

هواداران پرسپولیس که صبح امروز در ورزشگاه آزادی تجمع کرده بودند با باز شدن درب های ورزشگاه بر روی  صندلی های خود مستقر شدند.

بلیت الکترونیکی بازی پرسپولیس و پدیده به پایان رسید.

فروش بلیت الکترونیکی در سایت تیکت به پایان رسید. این برای اولین بار است که چنین اتفاقی در جشن قهرمانی رخ می دهد.

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس باعث اتمام زود هنگام بلیت های هر دو طبقه شده است.

ادامه دارد/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درب های آزادی به روی هواداران پرسپولیس باز شد/ بلیت های الکترونیکی فروخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..