تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهکار رونالدو با 46 هت تریک و 100 گل در UCL

کد خبر: ۵۱۶۰۹۱

۴۸۷  بازدید

کریستیانو رونالدو چهل و ششمین هت تریک خود را برابر بایرن مونیخ انجام داد و توانست اولین بازیکن تاریخ باشد که تعداد گل‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا سه رقمی شده است.

ایسنا: کریستیانو رونالدو توانست در بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیمش برابر بایرن مونیخ مرد اول تیمش باشد و با سه گلی که به ثمر رساند، به تیمش کمک کند تا به نیمه نهایی راه یابد.

این چهل و ششمین هت تریک رونالدو در دوران فوتبالش بود.  این بازیکن پرتغالی ۴۱ هت تریک با پیراهن رئال مادرید، چهار هت تریک با پیراهن پرتغال و یک هت تریک با پیراهن منچستریونایتد در کارنامه خود داشته است.

رونالدو در بازی رفت برابر بایرن مونیخ توانست دو گل بزند تا تعداد گل‌هایش را در کلیه رقابت‌های باشگاهی اروپا به عدد ۱۰۰ برساند. او همچنین با هت تریک برابر بایرن مونیخ در بازی برگشت، تعداد گل‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به ۱۰۰ رساند تا نخستین بازیکن تاریخ باشد که در لیگ قهرمانان اروپا توانسته است تعداد گل‌هایش را سه رقمی کند. رونالدو در کلیه رقابت‌های اروپایی که شامل بازی‌های انتخابی هم می‌شود، ۱۰۳ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

رونالدو بعد از نمایش فوق العاده برابر بایرن مونیخ، اکنون به حضور موفق در ال‌کلاسیکو و بازی برابر بارسلونا فکر می‌کند. این دیدار یکشنبه هفته آینده و ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهکار رونالدو با 46 هت تریک و 100 گل در UCL»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..