تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 تصمیمِ مالی که قبل از 35 سالگی باید بگیرید

کد خبر: ۵۱۴۱۰۱

۳۸۹  بازدید

بالا رفتن سن میتونه همراه با مسئولیت های زیادی باشه ، و تصمیماتی که باید خیلی هوشمندانه اتخاذ بشن . بعضی از این تصمیم ها خیلی مهم تر هستند چون مستقیما روی کیفیت زندگی شما تاثیر میذارن . یکی از این تصمیم ها میتونه در رابطه با مسائل مالی باشه .

وب‌سایت بهتر از دیروز: بالا رفتن سن میتونه همراه با مسئولیت های زیادی باشه ، و تصمیماتی که باید خیلی هوشمندانه اتخاذ بشن . بعضی از این تصمیم ها خیلی مهم تر هستند چون مستقیما روی کیفیت زندگی شما تاثیر میذارن . یکی از این تصمیم ها میتونه در رابطه با مسائل مالی باشه . 5 تصمیم هوشمندانه مالی که قبل از 35 سالگی باید بگیرید

اگر فاصله ای با 35 سالگی ندارین در مرحله ای هستین که لازمه تصمیمات بزرگتری رو بگیرین ، تصمیماتی که مستقیما روی آسایش در سن بازنشستگی تاثیر میذاره . تصمیات مالی و سرمایه گذاری هم میتونه از مهم ترین این تصمیمات باشه .

1 - یک حساب پس انداز برای روز مبادا داشته باشید .

لازم نیست هر ماه مبلغ خاصی رو به این حساب بانکی واریز کنید ، اما یه مبلغ حداقل که بتونه یه حادثه رو پوشش بده چقدر میتونه باشه ؟ مثلا اگر خدای نکرده تصادفی اتفاق بیفته یا اگر بخشی از خونه نیاز به تعمیر داشته باشه بتونید روی این مبلغ حساب باز کنید . این مبلغ شما رو از قرض گرفتن میتونه نجات بده . و موقعی که حادثه ای اتفاق میفته خیالتون راحته که دغدغه مالی نخواهید داشت .

2 - بدونید که پولتون چطوری خرج میشه .

برای همه مون پیش اومده که گاهی از یه خرج بی رویه احساس گناه کرده باشیم ، اما در طولانی مدت اگر این رفتار به یه عادت برامون تبدیل بشه حتما گرون تموم خواهد شد . بعضی هزینه ها مثل اجاره منزل ، خرید روزانه مواد غذایی و هزینه حمل و نقل اجتناب ناپذیر هستن . اما در همین هزینه ها هم به میزان زیادی میشه صرفه جویی کرد . هوشمندانه خرید کنید و از اسراف و بریز و بپاش های الکی دوری کنین .

 5 تصمیم هوشمندانه مالی که قبل از 35 سالگی باید بگیرید
3 - برای خودتون یه بودجه معین تعیین کنید .  

یک راه حل جواب پس داده در این زمینه راه حل 50/20/30 است. به این صورت که 50 درصد از درآمدتان را به هزینه های ضروری مثل اجاره منزل ، هزینه های بیمه و مخارج روزمره اختصاص بدین . 20 درصد از درآمدتون رو صرف پس انداز و هزینه های سرمایه گذاری کنین و 30 درصد باقیمانده رو به تفریحات ، مسافرت و هرچیز دیگه ای که خوشحالتون میکنه اختصاص بدین . برای اینکار میتونید از نرم افزارهای مدیریت مخارج هم استفاده کنید و این نرم افزارها در پایان ماه گزارش مالی از درآمدها و هزینه ها به صورت درصد هم ارائه میکنن .

4 - پولتون رو هوشمندانه سرمایه گذاری کنین .

اگر علاوه بر بیمه عمرتون علاقه دارین که سرمایه گذاری های دیگه ای هم برای سنین بالا انجام بدین ، از سرمایه گذاری های کوچیک تر و با ریسک پایین تر شروع کنین . ممکنه که شما دارای شغلی در همین حیطه باشید ، اما اگر نیستید حتما برای سرمایه گذاری از مشاوره مدیران مالی کمک بگیرین . هیچوقت تمام پس انداز زندگیتون رو روی یک پروژه سرمایه گذاری صرف نکنید . ریسک پایین شکست رو هم باید در نظر گرفت .

 
5 - وصیت نامه بنویسید !

این کلمه اونقدرا که به نظر میاد وحشتناک نیست ! یه تصمیم مالیه که هر انسان بالغی باید انجام بده . مخصوصا اگر افرادی هستن که از لحاظ مالی به شما وابسته هستن مثل فرزندان و یا افرادی که تحت سرپرستی شما هستن . با مشاوره با یه وکیل میتونید تصمیم واقع بینانه تر و بهتری بگیرین . وقتی که اینکارو انجام بدین خیالتوت از بابت آینده مالی عزیزانتون راحت تر میشه .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 تصمیمِ مالی که قبل از 35 سالگی باید بگیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..