تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش بس در پرسپولیس با عقب نشینی تفنگ دارها

در پرسپولیس صحبت از همدلی و رفاقت بین همه اعضا مطرح است اما با این حال می توان دو گروه را در این تیم متمایز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بعد از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس گزارشگر برنامه 90 سراغ گروهی از بازیکنان این تیم رفت تا گزارشی فان تهیه کند اما به نظر می رسد انتخاب نفرات از سوی خود بازیکنان صورت گرفت است.

در پرسپولیس این فصل ظاهرا خبری از باند نیست اما با این حال برخی نفرات ارتباطی بسیار نزدیک با هم دارند و باعث می شود متمایز از سایرین باشند.

گروهی که با سه تفنگدار (محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا) استارت خورد و با صمیمی شدن مسلمان و طارمی گسترده تر شد و همین نفرات هم به همراه ماهینی که از دوستان نزدیک طارمی است برای آیتم 90 دور هم جمع شدند تا سایرین را سوژه کنند.

رفتار این تفنگدارها (که بیرون از زمین با برخی افراد پرحاشیه نیز ارتباط نزدیکی دارند) در گزارش پخش شده صدای گروه نفرات کم حاشیه مثل امیری، انصاری و حسینی را در آورد و البته واکنش کاپیتان تیم کافی بود تا مشخص شود رفاقت ها در این تیم آنچنان هم نزدیک نیست.

تفنگدارها فعلا عذرخواهی کرده اند و در ظاهر همه چیز ختم به خیر شده است و باید دید در آینده چه اتفاق هایی رخ می دهد.

نامه

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش بس در پرسپولیس با عقب نشینی تفنگ دارها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..