تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین حضور ایران در نمایشگاه کتاب بوداپست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب بوداپست از تاریخ ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه میزبان 100 نویسنده از 25 کشور و 400 نویسنده هنرمند مجارستانی در چارچوب برنامه‌های فرهنگی است. مهمان این دوره نمایشگاه کشورهای لهستان، جمهوری چک واسلواکی هستند.

براساس پیش‌بینی برگزارکنندگان این نمایشگاه 600 هزار نفر بازدیدکننده خواهد داشت و 50 هزار عنوان کتاب در آن عرضه می‌شود.

برای مرتبه هفدهم فستیوال اولین داستان اروپایی در چارچوب فستیوال کتاب برای معرفی نویسندگان جوان با استعداد از اعضای اتحادیه اروپا درنمایشگاه برگزار می‌گردد.

جایزه گرنت بوداپست از سال 1995 در این نمایشگاه در حال برگزاری است. در سال 2017 اورهان پاموک برنده این جایزه است.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با همکاری سفارت ایران در بوداپست در یک غرفه 12 متری به معرفی نشر ایران می‌پردازد. 250 عنوان کتاب در زمینه‌های ایران‌شناسی، هنر، شعر، آموزش زبان و کودک و نوجوان در غرفه ایران عرضه می‌شود.

معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دعوت از ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران از جمله فعالیت‌های غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه است.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین حضور ایران در نمایشگاه کتاب بوداپست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..