تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وا‍‍ژگونی وانت بار در بزرگراه آزادگان/ حادثه خسارت جانی نداشت + تصاویر

وا‍‍ژگونی وانت بار در بزرگراه آزادگان/ حادثه خسارت جانی نداشت 

حسن طالبی فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار آبمیوه به هنگام حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان به علت نامعلومی در قسمت تندرو این بزرگراه واژگون شد.

وی با اشاره به نشت بنزین از خودرو و احتمال وقوع آتش سوزی در آن، بیان کرد: آتش نشانان پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق این وسیله نقلیه، با استفاده از تجهیزات مخصوص از نشت بنزین خودرو جلوگیری به عمل آوردند.

وا‍‍ژگونی وانت بار در بزرگراه آزادگان/ حادثه خسارت جانی نداشت 

این فرمانده آتش نشانی گفت: خوشبختانه راننده وانت در این حادثه آسیبی ندید و  پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی به سلامت از داخل اتاقک خودرو خارج شد.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از بازگرداندن خودرو وانت به حالت اولیه با کمک جرثقیل و پاکسازی آثار باقی مانده، محل حادثه را برای بررسی علت آن تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وا‍‍ژگونی وانت بار در بزرگراه آزادگان/ حادثه خسارت جانی نداشت + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..