تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار ایران به اقدام خطرناک آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

حمایت آشکار آمریکایی ها از گروهک تروریستی منافقین که دستشان به خون هزاران تن از مردم بیگناه ایران آلوده است، با هشدار جدی ایران همراه شد.

پایگاه روداو (rudaw) در گزارشی به این موضوع پرداخته و می نویسد: پس از اعلام حمایت آشکار مک کین از سازمان مجاهدین خلق، ایران به آمریکا درباره "هزینه ای که باید برای اشتباهاتش بپردازد" هشدار داد.

براساس این گزارش، "جان مک کین" سناتور آمریکایی در گردهمایی بزرگترین گروه مخالفان ایرانی موسوم به سازمان مجاهدین خلق شرکت کرد؛ همایشی که خواستار "تغییر حکومت" در ایران شده بود. پس از آن بود که ایران به آمریکا درباره پیامدهای این اشتباه هشدار داد.

روداو با اشاره به تمایل سیاستمداران آمریکایی برای تعامل با تروریست های منافقین نوشت: پیشتر و تنها چند روز مانده به شروع به کار ترامپ  در پست ریاست جمهوری نیز، ده ها تن از مقامات ارشد سابق آمریکایی از وی خواسته بودند کانالی را برای ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایجاد کند.

در این گزارش به اظهارات "بهرام قاسمی" سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اشاره شده که گفته آمریکا تاوان این خطای خود را خواهد پرداخت و به نقل از وی آمده است: این برخورد نشان داد که آمریکا از تجربیات گذشته خود درس نگرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار ایران به اقدام خطرناک آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..