تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری متهم فراری در شهادت مامور انتظامی آبادان

وی افزود: خانواده سارق فراری زمانی که متوجه شدند پسرشان باعث شهادت مامور جوان شده ، مخفیگاه وی را در شهرک میثاق آبادان لو دادند و تیم های ویژه پلیس مخفیگاه این متهم را زیر نظر قرار دادند.

سرهنگ صالحی گفت:متهم با دیدن ماموران با چاقو اقدام به خودزنی کرد تا راهی برای فرار پیدا کند اما ماموران با تیزهوشی و عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی افزود:متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس خوزستان قرار گرفته است.

گفتنی است مامور نیروی انتظامی کلانتری 18 آبادان هنگام تعقیب سارق سابقه دار به رودخانه بهمنشیر سقوط کرد و غرق شد.

هم اکنون گروهی از غواصان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، دریابانی و آتش نشانی در محل مورد نظر برای یافتن پیکر مامور شهید نیروی انتظامی حاضر هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز با حضور در محل حادثه بر پیدا کردن سریع جسد مامور انتظامی کلانتری 18 آبادان تاکید کرد.

انتهای پیام /د




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری متهم فراری در شهادت مامور انتظامی آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..