تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش مسابقات بين المللي قرآن در شبكه قرآن و معارف سيما

بر اساس اين گزارش ، افتتاحيه اين دوره از مسابقات در روز چهارشنبه 30 فروردين خواهد بود كه اين مراسم به صورت زنده از ساعت 17 تا 20 پخش خواهد شد.

بخش مقدماتي قرائت بزرگسالان و نابينايان در روزهاي پنجشنبه 31 فروردين و جمعه 1 ارديبهشت در ساعت هاي 10:30 الي 11:30 و 18:30 الي 19:30 بصورت زنده به روي آنتن اين شبكه مي رود.

مسابقات حفظ و قرائت دانش آموزي (پسران) از شنبه دوم ارديبهشت تا سه شنبه پنجم ارديبهشت از ساعت 9 تا 12 به صورت زنده تقديم علاقه مندان خواهد شد.

مرحله نهايي حفظ و قرائت بزرگسالان و روشندلان از شنبه دوم ارديبهشت تا سه شنبه پنجم ارديبهشت از ساعت 16 تا 20 به صورت زنده پخش مي شود.

همچنين مراسم اختتاميه اين دوره از مسابقات در روز چهارشنبه 6 ارديبهشت از ساعت 17 تا 20 به صورت زنده به روي آنتن خواهد رفت.

برنامه رصد شبكه قرآن و معارف سيما نيز به صورت ويژه از محل برگزاري مسابقات همه روزه از ساعت 15 تا 16 به تحليل اين رقابتها خواهد پرداخت.

همچنين قرار است ديدار مسئولين برگزاري و متسابقين سي و چهارمين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم  با رهبر معظم انقلاب در روز پنجشنبه 7 ارديبهشت ماه به صورت زنده پخش شود.

سي و چهارمين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم ، 30 فرودين ماه 1396 با حضور 276 برگزيده قرآني از  83كشور اسلامي در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) برگزار  و تا 6 ارديبهشت به مدت يك هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش مسابقات بين المللي قرآن در شبكه قرآن و معارف سيما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..