تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ سازمان تجارت جهانی را فاجعه توصیف کرد

درباره نظام مالیات هم باید عرض کنم که در حال تدوین برنامه اصلاحات مالیاتی هستیم تا اقتصاد کشورمان رقابتی تر شود و میدان منصفانه ای برای کارگرانمان پیدا کنیم.

باورکنید حالا چنین زمینه ای وجود ندارد اما بسیار زود چنین میدان منصفانه بازی شکل خواهد گرفت.


وی افزود: برنامه اصلاحات مالیاتی ما در حال تدوین است و به خوبی پیش می رود. بزودی هم این برنامه منتشر می شود. ما در زمینه نظام بیمه و درمان نیز کارهایی را انجام می دهیم و این تلاشها نیز به خوبی پیش می رود.

درباره آموزش به کارگران نیز برنامه هایی داریم. وزارت اموزش ما در حال تدوین برنامه هایی است تا از طریق آن اطمینان حاصل شود کارگران ما برای مشاغل فنی حرفه ای ، مهارت دارند و این امر در آینده سبب قوی شدن کشور ما می شود.


رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: مدارس فنی و حرفه ای در دولت ما بسیار اهمیت دارد. مدارس فنی و حرفه ای ، نکته ای بسیار قابل توجه در دولت ترامپ خواهند بود. مدارس فنی و حرفه ای راه حل آینده است.

ما هرکاری که بتوانیم انجام می دهیم تا شاهد آن باشیم که روی شمار بیشتری از کالاها این عبارت فوق العاده درج شده باشد: ساخت آمریکا! در روزگاران گذشته ما عادت داشتیم چنین عبارتی را ببینیم اما در سالهای اخیر دیگر زیاد اینگونه نبوده است. اما بار دیگر می خواهیم از این عبارت ساخت آمریکا استفاده کنیم.


ترامپ در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما در سالهای اخیر شاهد آن بوده ایم که کارخانه ها در آمریکا تعطیل شده و فرصتهای شغلی به خارج از آمریکا رفته است. از زمان الحاق چین به سازمان تجارت جهانی ، هفتاد هزار کارخانه در آمریکا تعطیل شده است.

شما این رقم را شنیده اید. یکی از فجایعی که با آن مواجهیم، سازمان تجارت جهانی است. اما در انتخابات اخیر، مردم آمریکا به این رای دادند که دزدیده شدن امکان شکوفایی اقتصادی در آمریکا از بین برود. آنها به این رای دادند که فرصتهای شغلی به کشورشان بازگردانده شود و اینکه رویاهای آمریکایی به کشورشان بازگردد.


وی افزود: به همین علت است که من امروز اینجا هستم. تا چند لحظه دیگر، دستور اجرایی را امضاء می کنم با این عنوان کالای آمریکایی بخریم و نیروی کار آمریکایی استخدام کنیم. شما این جمله را مدتهاست که در آمریکا نشنیده اید.

ما با این کار، پیام بسیار محکمی به جهانیان می دهیم و آن اینکه ما می خواهیم از کارگرانمان دفاع کنیم، از فرصتهای شغلی مان محافظت کنیم و اینکه بالاخره، اولویت اولمان را آمریکا قرار بدهیم. ما برنامه هایی هم برای این منظور داریم. ما این دستور جدید را کاملا اجرایی خواهیم کرد و بر آن کاملا نظارت خواهیم داشت یعنی کاری که تاحالا انجام نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ سازمان تجارت جهانی را فاجعه توصیف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..