تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توئیت معنادار پیکه پس از گل دوم رونالدو

کد خبر: ۵۱۵۹۰۸

۱۲۳۳  بازدید

جرارد پیکه یک بار دیگر در توئیتر جنجال ساز شد و این بار هم رئال مادرید در متن کار قرار دارد.

ورزش سه: جرارد پیکه یک بار دیگر در توئیتر جنجال ساز شد و این بار هم رئال مادرید در متن کار قرار دارد.

رئال مادرید امشب در برنابئو با نتیجه 4-2  بر بایرن غلبه کرد و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد؛ در دیداری که صحنه های مشکوک داوری تاثیرگذاری داشت.

توئیت معنادار پیکه پس از گل دوم رونالدو

رونالدو در این بازی سه گل به ثمر رساند و به خصوص گل دوم او در موقعیت واضح آفساید به ثمر رسید. آن گل به منزله به تساوی کشیده شدن بازی و در آستانه حذف قرار گرفتن بایرن بود.

توئیت پیکه پس از این گل جالب بود. او با گذاشتن سه نقطه، اعتراض خاموش خود به ناداوری علیه بایرن را نشان داد. پیکه مثل دیگر مشتاقان بارسا علاقمند به حذف رئال بود که در نهایت چنین نشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توئیت معنادار پیکه پس از گل دوم رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..