تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی فواید استفاده از مویز برای افراد مبتلا به دیابت

مویز کنترل قندخون فواید مویز علل ابتلا به دیابت راه های درمان دیابت دیابت

دیابت از جمله شایع ترین بیماری هاست که میزان بالایی از جمعیت جهان یا به این بیماری مبتلا هستند و یا استعداد ابتلا به این بیماری را دارند. این بیماری در اثر اختلال در جذب برخی قند ها به وجود می آید که روش های مختلفی برای کاهش علائم و کنترل آن وجود دارد. استفاده از مویز یکی از بهترین روش ها در کنترل دیابت است. با دکتر سلام همراه باشید.

جالب است بدانید، بیشتر قند مویز، از نوع فروکتوز است که برای جذب در بدن به انسولین نیاز ندارد. به همین دلیل، مصرف کشمش و مویز به جای قند همراه چای از قدیم بخصوص در افراد دیابتی مرسوم بوده است.

در سال‌های اخیر نیز عنصر کروم در ترکیبات انگور و فرآورده‌های آن یافت شده که موجب کاهش قند خون می‌شود. البته باید گفت، اگرچه انگور و فرآورده‌های آن، حاوی فلز کروم و قند فروکتوز هستند، اما به مقدار کم یا زیاد، قندهای دی‌ساکارید نیز دارند که می‌تواند برای افراد دیابتی ایجاد مشکل کند.

لذا بیماران دیابتی برای مصرف مویز باید با پزشک خود مشورت و از زیاده روی در مصرف آن خودداری کنند.

فراموش نکنید، فرآورده‌های انگور بویژه مویز و کشمش، از کالری بسیار بالایی برخوردارند و مصرف زیاد آنها می‌تواند موجب افزایش وزن در افراد شود. در نتیجه، مصرف آن برای افراد چاق توصیه نمی‌شود.

بعلاوه از خرید مویز و کشمش به صورت فله‌ای و باز اجتناب کنید و حتما محصولاتی را که دارای بسته‌بندی بهداشتی، تاریخ مصرف و مجوز وزارت بهداشت هستند، بخرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی فواید استفاده از مویز برای افراد مبتلا به دیابت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..