تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ نفر از فعالان بازی‌سازی، رایگان به کژوال کانکت سنگاپور می‌روند

۶ نفر از فعالان بازی‌سازی، رایگان به کژوال کانکت سنگاپور می‌روندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطاتگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛کژوال کانکت رویدادی شناخته شده در حوزه بازی‌های رایانه‌ای است که یکی از شعبه‌های آن در سنگاپور برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط مجموعه آواگیمز، ۶ نفری که به رایگان به این رویداد اعزام می‌شود به شرح زیر انتخاب خواهند شد:

یک نفر از مربیانی که در این دوره بیشترین همکاری را با آواگيمز داشته‌اند

سه نفر از تیم‌هایی که پیش از این از آواگیمز جذب سرمایه کرده‌اند

دو نفر از بازی‌سازان خارج از تیم‌های آواگیمز در صورت تائيد شرايط تيم و سابقه حرفه‌ای

علاقمندان به شركت در اين رويداد حداكثر تا پایان روز سه‌شنبه ٢٩ فروردين فرصت دارند تا درخواست خود را از طريق اين فرم ارسال نمایند.

 منبع: روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

انتهای پیام 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ نفر از فعالان بازی‌سازی، رایگان به کژوال کانکت سنگاپور می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..