تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: مثل رونالدو وجود ندارد

کد خبر: ۵۱۵۹۰۴

۱۶۳  بازدید

زیدان پس از پیروزی 4-2 تیمش مقابل بایرن به تمجید ویژه از کریستیانو رونالدو پرداخت.

ورزش سه: زیدان پس از پیروزی 4-2 تیمش مقابل بایرن به تمجید ویژه از کریستیانو رونالدو پرداخت.

رئال امشب به لطف سه گل رونالدو و تک گل آسنسیو موفق شد بایرن را 4-2 از پیش رو برداشته و برای هفتمین بار متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

زیدان در پایان بازی گفت:« برای این پیروزی سختی زیادی کشیدیم. بایرن فوق العاده بود ولی در نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم. اینگونه نشد و در نیمه دوم روند بازی عوض شد.»

داوری جنجالی:« هرگز خودم را وارد مسائل داوری نکرده ام. با آنچلوتی حرف زدم ولی نه در مورد داوری.»

سوت ها علیه رونالدو قبل از گل اول:« رونالدو همیشه ثابت کرده است که وقتی به او نیاز است، خودش را نشان می دهد. او امروز تفاوت ها را رقم زد. رونالدو بی همتاست و مثل او وجود ندارد. به خاطر او و تیم بسیار خوشحالم و به خاطر هوادارانی که تا به انتها حامی ما بودند.»

آسنسیو و ایسکو:« ایسکو کارش را خوب انجام داد و بقیه نیز همینطور. ما یک تیم متحد هستیم با بازیکنانی در سطح جهانی. فرقی نمی کند بازیکنی 90 دقیقه بازی کند یا 10 دقیقه.»

تعویض کروس:« رونالدو تقاضای تعویض داشت ولی کروس به خاطر مصدومیتی جزئی تعویض شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: مثل رونالدو وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..