تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواص درمانی لبنیات کم چرب

 اگر جزو علاقه مندان به خوردن لبنیات هستید بهتر است نوع کم چرب آن ها را تهیه و مصرف کنید، این محصولات خاصیت های درمانی فوق العاده ای در بردارند از جمله می توانیم به پیشگیری از ابتلای شما به افسردگی اشاره کنیم به این نکته توجه کنید که محصولات کم چرب می توانند اختلالات روحی و روانی را از شما دور کنند.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از لبنیات کم‌چرب به‌جای انواع پُرچرب استفاده کنند تا اندازه دور کمرشان را در محدوده سالم نگه دارند. با این‌حال، محققان ژاپنی در مطالعه اخیرشان به این نتیجه رسیده‌اند که مصرف لبنیات کم‌چرب می‌تواند برای سلامت روان هم مفید باشد. گزارشی از این مطالعه در Social Psychiatry and Psychiatric Epidemiology منتشر شده است. در این مطالعه، تقریبا هزار نفر از بزرگسالان ژاپنی مورد بررسی قرار گرفتند که در فاصله سنی ۱۹ تا ۸۳ سال قرار داشتند و اکثریت این جمعیت را هم زنان تشکیل می‌دادند. علاوه بر بررسی میزان استفاده از محصولات لبنی کم‌چرب و پُرچرب،‌ عوامل دیگری مانند سن، جنسیت، رژیم غذایی، ‌سبک زندگی و وضعیت سلامت عمومی نیز در ارزیابی نهایی در نظر گرفته شدند. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهند افرادی که مقادیر زیادی از شیر و ماست کم‌چرب مصرف می‌کنند، کمتر از دیگران با احتمال ابتلا به افسردگی مواجه می‌شوند. محققان می‌گویند که هیچ ارتباطی بین مصرف لبنیات پُرچرب و افسردگی پیدا نکرده‌اند. براساس فرضیه آنان، این مساله می‌تواند به اسیدهای چرب ترانس موجود در شیر پُرچرب ارتباط داشته باشد که با افسردگی مرتبط هستند. البته تاثیر اسیدهای چرب ترانس به‌واسطه اسیدهای آمینه موجود در شیر (تریپتوفان) جبران می‌شود

سلامتیسم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواص درمانی لبنیات کم چرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..