تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌احترامی خواننده هندی به اذان

به گزارش افکارنیوز،

یک خواننده معروف هندی با اعتراض به پخش صدای اذان در هنگام سحر، مورد انتقاد بسیاری از کاربران مسلمان فضای مجازی قرار گرفت.

«سونو نیگام» خواننده معروف هندی، در توئیت اخیر خود، با اعتراض به پخش صدای اذان در سحرگاه، نوشت: "من مسلمان نیستم ولی هر روز صبح باید با صدای اذان مسلمانان برخیزم، چه زمانی قرار است این دیندار شدن اجباری در هند پایان یابد؟!"

این اظهارات بی شرمانه خواننده هندی که صدای اذان را اجباری کردن دینداری معرفی کرده است، موجی از اعتراضات را در میان کاربران فضای مجازی به دنبال داشت.

یکی از کاربران فضای مجازی، در پاسخ به این اظهارات گستاخانه نوشت: من هم مسلمان هستم و خوردن گوشت گاو برای ما مجاز است ولی به دلیل تعصبات دینی هندوها و احترامی که به گاو می گذارند، ما مسلمانان از مصرف این گوشت در هند منع می شویم، تا کی قرار است دیندار کردن اجباری مسلمانان به دین هندو، در هند ادامه داشته باشد؟

یکی دیگر از کاربران در اعتراض به این اظهارات نوشت: تا کی قرار است هندوهای متعصّب، مسلمانان بی گناه کشمیر را به خاک و خون بکشند؟ چه زمانی قرار است این خشونت ها علیه مسلمانان پایان یابد.

این اظهارات سونو نیگام در حالی در فضای مجازی منتشر شد که تنش ها با قدرت گیری حزب راست افراطی مردم، میان مسلمانان و هندوها در این کشور افزایش یافته است.

گفتنی است بر اساس آموزه های اسلامی، هیچ مانعی در انتشار صوت اذان هنگام اوقات نماز از مأذنه مساجد وجود ندارد ولی دیگر اصواتی که قرار است از مساجد بلند شود، تنها در صورتی مجاز است که منجر به آزار و اذیت همسایگان مسجد نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌احترامی خواننده هندی به اذان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..