تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با راحت ترین میز کامپیوتر دنیا آشنا شوید

با راحت ترین میز کامپیوتر دنیا آشنا شویدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این محصول که شباهت زیادی به صندلی های دندانپزشکی دارد قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه کفی و تکیه گاه را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این یک نگه دارنده لپ تاپ و امکان تنظیم زاویه قرارگیری آن نسبت به صندلی از قابلیت های جالب توجه این محصول به شمار می رود.

 
به گفته شرکت سازنده این میز طراحی این محصول حدود ۵ سال زمان برده و تاکنون با همکاری طراحان، مهندسان مکانیک و الکترونیک ۵ نسخه آزمایشی از آن نیز تولید شده است. این میز دارای سه حالت نشسته، ایستاده و خوابیده است و میز کوچک و قابل تنظیم آن نصب نمایشگرهای بزرگتر از ۲۱ اینچ را نیز ممکن می سازد. این محصول وزنی در حدود ۹۵ کیلوگرم دارد و جابجایی آن به واسطه چرخ های تعبیه شده در زیر آن بسیار آسان است.

با راحت ترین میز کامپیوتر دنیا آشنا شوید 

منبع:جام جم

انتهای پیام/
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با راحت ترین میز کامپیوتر دنیا آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..