تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلبوم «دو راهی» با صدای محمود آذش رونمایی می‌شود

آلبوم «دو راهی» با صدای محمود آذش رونمایی می‌شودبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ در جدیدترین برنامه اتفاق ترانه، مراسم رونمایی از آلبوم «دو راهی» به خوانندگی محمود آذش روز شنبه 2 اردیبهشت ماه ساعت 17 با حضور عوامل تولید و جمعی از هنرمندان مطرح كشور در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

این آلبوم موسیقی كه از تازه‌ترین تولیدات مركز موسیقی حوزه هنری به شمار می‌رود، شامل 8 قطعه موسیقی با آهنگ‌سازی هنرمندانی چون محمدرضا چراغعلی، امین بانی، محمود آذش، علی بروجردی و با صدای محمود آذش است. از ویژگی‌های این آلبوم می‌توان به ترانه‌های استفاده شده در آن اشاره كرد كه توسط شاعران مطرح و شناخته شده كشور از جمله از علیرضا قزوه، اهورا ایمان، آرش فرزام‌صفت، محمدجواد آسمان، امیر اكبرزاده، رضا نیكوكار، عباس محمدی و محمدحسن جمشیدی سروده شده است كه این ویژگی آلبوم «دو راهی» را از سایر آلبوم‌های دیگر متمایز كرده است. 

شایان ذكر است كه این آلبوم توسط مركز موسیقی حوزه هنری منتشر شده و از روز یك‌شنبه 3 اردیبهشت ماه در فروشگاه‌های معتبر مركز موسیقی سراسر كشور و همچنین سایت beeptunes.com قابل تهیه است.

از دیگر بخش‌های برنامه «اتفاق ترانه» می‌توان به گرامیداشت یاد افشین یداللهی، شاعر و ترانه‌سرای مطرح كشور، اشاره كرد كه در آخرین روزهای سال 95 در یك سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت. در این بخش از برنامه با سخنرانی و شعرخوانی اساتیدی چون محمدعلی بهمنی، علیرضا قزوه، سعید بیابانكی، ناصر فیض، فریبا یوسفی و ... به یاد این شاعر فقید همراه است.

بخش پایانی برنامه «اتفاق ترانه» نیز به اجرای موسیقی توسط محمود آذش با همراهی دكتر محمدرضا چراغعلی با قطعاتی از این آلبوم برای مخاطبان حاضر در برنامه اختصاص خواهد داشت.

گفتنی‌ است؛ محفل شعر و ترانه «اتفاق ترانه» شنبه‌های اول هر ماه ساعت 17 درتماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود كه اجرای آن به‌عهده علیرضا بدیع شاعر و ترانه‌سرای معاصر است.

لازم به ذکر است؛ بیستمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» به همت مركز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر (مركز محافل و جشنواره ها حوزه هنری)، شنبه دوم اردیبهشت ماه ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان به ادبیات آزاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلبوم «دو راهی» با صدای محمود آذش رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..