تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولاکوویچ به دنبال ترساندن بازیکنان نیست

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: کولاکوویچ به دنبال این نیست که برای ایجاد نظم، بازیکنان را بترساند.

به گزارش شمانیوز: محمدجواد معنوی‌نژاد در خصوص نحوه سرمربیگری کولاکوویچ در تیم ملی والیبال اظهار داشت: 2 هفته است که کولاکوویچ کارش را در تیم ملی آغاز کرده و همان روز اول جلسه‌ای برای بازیکنان تشکیل داد و درباره مسائل مختلفی مثل نظم و انضباط توضیحاتی داد و من هم تلاش کردم خواسته‌های او را اجرا کنم.
وی ادامه داد: کولاکوویچ به دنبال این نیست که برای ایجاد نظم بازیکنان را بترساند. هر مربی سبک خودش را دارد و کولاکوویج هم همان ابتدا خواسته‌ها و نحوه مربیگری‌اش را توضیح داد.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درباره این که در این چند روزی که زیر نظر کولاکوویچ تمرین کرده آیا از این مربی نکته جدیدی یاد گرفته است یا خیر، تصریح کرد: من بازیکن جوانی هستم و همیشه تلاش می کنم نکات جدید یاد بگیرم و تا الان هم موارد زیادی از کولاکوویچ یاد گرفتم.
معنوی‌نژاد درباره نظر سایر بازیکنان پیرامون نحوه مربیگری کولاکوویچ گفت: جو عمومی تیم ملی از حضور کولاکوویچ راضی هستند و افتخار می‌کنند که با این مربی کار می‌کنند.
وی در خصوص تفاوت کار کولاکوویچ با لوزانو اظهار داشت: در جایگاهی نیستم که درباره تفاوت مربی‌های تیم ملی نظر بدهم و نمی‌توانم بگویم کدام یک از آنها بهتر است.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: انسان به امید زنده است و ما هم امیدواریم با کولاکوویچ بتوانیم موفقیت‌های زیادی کسب کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولاکوویچ به دنبال ترساندن بازیکنان نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..