تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری جدید از انتخابات آمریکا/ عذرخواهی کلینتون از اوباما

به گزارش افکارنیوز،

به نوشته روزنامه اکسپرس، کتاب «در هم شکسته: در داخل کمپین انتخاباتی محکوم به شکست هیلاری کلینتون» نوشته "جاناتان آلن و ایمی پارنس" ثانیه به ثانیه اینکه چطور با پیروزی ترامپ در یک آشفتگی سیاسی گسترده اعتماد از بین می‌رود و یاس و اندوه جایگزین آن می‌شود را بازگو می‌کند.

این کتاب فاش می‌کند که هیلاری کلینتون با دونالد ترامپ تماس گرفته و به او پیروزی‌اش را تبریک می‌گوید و حمایت خود از موفقیت آمریکا که به معنای موفقیت ترامپ است را اعلام می‌کند.

همچنین افشا شده که باراک اوباما به کلینتون می‌گوید که به منظور حفاظت از اعتماد عمومی به سیستم انتخاباتی که مخالفان کلینتون سعی در مختل کردن آن داشتند شکست خود را بپذیرد.

در این کتاب آمده است: "هیلاری در هم فرو می‌رود. او برای این بحث آماده نبود. تماس تلفنی هیلاری و اوباما درست قبل از مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات صورت گرفت. در حال حاضر اگرچه اوباما به هیلاری تسلی و دلداری می‌دهد اما واقعیت و شکست او در همان زمان هیلاری را به زانو در آورده و آسیب‌های زیادی به او وارد کرده است. هیلاری، اوباما را مایوس کرد، در حقیقت هیلاری خودش، حزبش و کشورش را مایوس کرد. میراث اوباما و رویاهای هیلاری برای رسیدن به ریاست جمهوری زیر پاهای دونالد ترامپ خرد شدند. تمام مسئولیت این مساله با هیلاری بود. او بدون هیچ رغبتی روی صندلی نشست و تلفن را برداشت: آقای رییس جمهور متاسفم!"

براساس گزارش این کتاب، بیل کلینتون احساس می‌کرد که همسرش و تیم انتخاباتی‌ وی به طور دقیق خطری را که ترامپ به همراه دارد، متوجه نشده‌اند.

نویسندگان این کتاب ادعا کردند: بیل کلینتون احساس می‌کرد که بریگزیت نشان داد یک تحقیر جدی برای ساختارهای قدرت موجود وجود دارد که منعکس‌کننده حال و هوای رای‌دهندگان آمریکایی است اما نمی‌دانست که چرا همسر و تیم انتخاباتی‌اش کاری انجام نمی‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری جدید از انتخابات آمریکا/ عذرخواهی کلینتون از اوباما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..