تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف: آماده گسترش روابط با گرجستان هستیم

کد خبر: ۵۱۵۷۹۰

۴۰۳  بازدید

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار رئیس جمهور گرجستان گفت: مردم ایران و گرجستان ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و جمهوری اسلامی ایران نیز آماده گسترش و تعمیق روابط خود با جمهوری گرجستان است.

خبرگزاری مهر: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز با گیورگی مارگولاشویلی رئیس جمهور گرجستان دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات رئیس جمهور گرجستان گفت: در بیست و پنجمین سالگرد برقراری روابط ایران و گرجستان، این روابط دارای پیشرفت های بسیار خوبی بوده و ما مشتاق گسترش روابط در سطحی بالاتر از سطح موجود هستیم. رئیس جمهور گرجستان با تمجید از فرهنگ غنی ایران گفت: فرهنگ ایران تاثیر زیادی در گرجستان دارد و لازم است همکاری های فرهنگی دو کشور نیز بیش از پیش تقویت شود.

ظریف وزیر امور خارجه کشورمان هم ضمن تشکر از مهمانوازی دولت گرجستان، گفت: مردم ایران و گرجستان ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و جمهوری اسلامی ایران نیز آماده گسترش و تعمیق روابط خود با جمهوری گرجستان است.

در ادامه دیدار طرفین همچنین در خصوص همکاری های تجاری، اقتصادی، بانکی، کشاورزی، تبادل زندانی ها، کریدور ترانزیتی خلیج فارس- دریای سیاه گفتگو و تبادل نظر کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف: آماده گسترش روابط با گرجستان هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..