تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو چند گل با رکورد علی دایی فاصله دارد؟

ساعت ۲۴- مهاجم پرتغالی رئال مادرید اولین بازیکنی است که ۱۰۰ گل در لیگ های اروپایی به ثمر رسانده و اکنون درپی رسیدن به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی در عرصه دیدارهای ملی است.

به گزارش تارنمای اخبار ورزشی یورواسپورت، کریستیانو رونالدو هفته گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ دو گل به ثمر رساند.

رونالدو از رقیب دیرینه خود لیونل مسی ستاره بارسلونا پیشی گرفت. ۹۷ گل از ۱۰۰ گل رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسیده است.


مسی در پایان فصل رقابتهای ۲۰۱۴- ۲۰۱۵ ، با ۷۷ گل به رونالدو رسیده بود، اما اکنون سه گل عقب افتاده است.


رونالدو می تواند به رکوردهای مهم دیگری در رئال مادرید دست یابد. او می تواند با پیراهن سفید رئال آمار ۴۰۰ گل را به نام خود ثبت کند.


این بازیکن ۳۲ ساله گلزن برتر کهکشانی ها است. او در سال ۲۰۱۵ و شش سال بعد از پیوستن به رئال به این عنوان دست یافت. او با کمتر از ۱۰ گل دیگر در باشگاه ۳۰۰ تایی ها از رائول گونزالس و آلفرد دی استفانو پیشی می گیرد.


مسی، زیکو، اوزه بیو، گرد مولر و په له بیشتر از ۴۰۰ گل برای یک باشگاه به ثمر رسانده اند و در صورتی که رونالدو تا پایان قرارداد خود در سال ۲۰۲۱ در رئال بماند، می تواند به این هدف برسد.
دستیابی به عنوان گلزن برتر فوتبال ملی در اروپا دستاورد دیگری است که برای رونالدو دست یافتنی است. او با ۷۰ گل در رده چهام این جدول است.


در صورتی که رونالدو همچنان به گلزنی ادامه دهد، از میروسلاو کلوزه بازیکن آلمانی با ۷۱ گل و ساندور کاسیس مجارستانی با ۷۵ گل پیشی خواهد گرفت.


رونالد در چهار بازی گذشته خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی برای پرتغال ۹ گل زده است.


دستیابی به رکورد ۸۴ گل فرانتس پوشکاش تنها هدفی است که در قاره اروپا برای رونالدو باقی می ماند.


علی دایی بازیکن سابق تیم ملی ایران تنها مردی است که بیشتر از پوشکاش گلزنی کرده است. رونالدو حتی می تواند به رکورد ۱۰۹ گل دایی در عرصه دیدار ملی برسد.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو چند گل با رکورد علی دایی فاصله دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..