تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه نیمار برای هدایت بارسلونا

کد خبر: ۵۱۵۷۸۴

۴۳۹  بازدید

ستاره برزیلی بارسلونا به ستایش از سرمربی سلسائو پرداخت و او را بهترین گزینه برای هدایت تیمش می داند.

خبرگزاری ایسنا: ستاره برزیلی بارسلونا به ستایش از سرمربی سلسائو پرداخت و او را بهترین گزینه برای هدایت تیمش می داند.

 به نقل از آس، قرارداد لوئیس انریکه در حالی در پایان فصل تمام خواهد شد که سران بارسلونا هنوز جایگزین او را  انتخاب نکرده اند.

گزینه نیمار برای هدایت بارسلونا

نیمار ستاره برزیلی بارسلونا به ستایش از تیته سرمربی تیم ملی برزیل پرداخت و او را بهترین گزینه برای هدایت آبی اناری ها دانست.

نیمار گفت: تیته رابطه بسیار خوبی با بازیکنان دارد و به همه آنها اعتماد به نفس لازم را می دهد. با او هر دیداری آسان می شود.

او گفت: من براین باور هستم که تیته توانایی مربیگری در هر تیمی را دارد. طبیعی است که او را گزینه مربیگری در بارسلونا بدانم.

در حالی که نیمار به ستایش از سرمربی سلسائو می پردازد بسیار بعید است که سران بارسلونا او را به عنوان جایگزین انریکه انتخاب کنند چون معمولا مربی‌ای هدایت بارسلونا را برعهده می‌گیرد که سابقه بازی در این تیم را داشته باشد.

ارنستو والورده سرمربی بیلبائو جدی‌ترین گزینه هدایت بارسلونا است و شانس بالایی برای جایگزینی انریکه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه نیمار برای هدایت بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..