تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غذای 5000 تومانی با برنج سرقتی!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   سردار روح الامين قاسمي با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از انباري‌هاي منازل شهروندان در مركز استان، ماموران انتظامي پليس آگاهي استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وي افزود: در تحقيقات مقدماتي اين پرونده صحنه‌هاي سرقت بررسي و کنترل محسوس و نامحسوس سارقان سابقه‌دار از سوی ماموران صورت گرفت.
 
سردار قاسمي گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهي از اموال سرقتي برنج بوده و احتمال اينكه اين اموال به آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها فروخته شده است، تحقيقات به این سمت هدايت شد.
 
اين مسئول انتظامي از شناسايي و دستگیری يكي از واسطه‌هاي خريد برنج‌هاي سرقتي خبر داد و گفت: با انجام تحقيقات تخصصي از متهم و شناسايي كامل سارق پرونده، سارق سابقه‌دار انباري‌ها در مخفيگاه خود دستگير شد.
 
فرمانده انتظامي استان به اعتراف سارق دستگير شده مبني بر فروش برنج‌هاي سرقتي به آشپزخانه‌اي در شهرستان سمنان اشاره كرد و افزود: در بازديد پليس از اين واحد صنفي، حدود دو تن برنج با نشان‌ها و كيسه‌هاي مختلف و متنوع كشف شد.
 
وي ادامه داد: سارق براي انتقال برنج‌هاي سرقتي به اين آشپزخانه از يك راننده آژانس كمك مي‌گرفت كه با شناسايي وي و بازديد از منزلش، بيش از یک تن برنج سرقتي كشف و به پليس آگاهي منتقل شد.
 
رئيس قرارگاه مشترك مبارزه با سرقت استان از احضار دو تن از صاحبان آشپزخانه مورد نظر كه هر دو نيز سابقه‌دار هستند، به پليس آگاهي خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان به خريد 600 كيلوگرم برنج سرقتي از سارق دستگيرشده اعتراف كردند.
 
سردار قاسمي گفت: در تحقيقات تكميلي اين پرونده 86 فقره سرقت منزل کشف شد که متهمان پس از معرفي به دادسرا روانه زندان شدند.
 
فرمانده انتظامي استان بر ادامه تحقيقات و شناسايي ساير مالباختگان و مالخران احتمالي اين پرونده تاكيد و خاطرنشان كرد: شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از اينگونه موارد مشكوك در محله‌هاي خود، موضوع را با مركز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غذای 5000 تومانی با برنج سرقتی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..