تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سرعت وزش باد در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز/ جنوب کشور تا پایان هفته مواج است

افزایش سرعت وزش باد در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز/ جنوب کشور تا پایان هفته مواج استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتفاع امواج از روز دوشنبه(28فروردین) تا سه‌شنبه بین 1.5 تا دو متر و روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ارتفاع امواج بین یک ونیم تا دو متر بویژه در شرق خلیج فارس پیش بینی شده است.

از این رو توصیه می‌شود در این مدت احتیاط لازم جهت تردد ایمن قایق‌ های تفریحی و شناورهای سبک و نیمه سنگین در مناطق ذکر شده به عمل آید.

تقاضا می شود؛ شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، ضمن آمادگی کامل و هماهنگی‌، تسهیلات مورد نیاز جهت مقابله با هر گونه حادثه احتمالی در این خصوص را فراهم آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سرعت وزش باد در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز/ جنوب کشور تا پایان هفته مواج است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..