تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع زمین لرزه در چندین شهر پاکستان

امروز در چند شهر پر جمعیت کشور پاکستان زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر به وقوع پیوست که این زلزله باعث رعب و وحشت در میان مردم و خروج مردم از خانه های خود شد،هنوز گزارشی از میزان تلفان این زلزله مخابره نشده است.

اوایل صبح امروز (سه‌شنبه) زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر چندین شهر پاکستان را به لرزه در آورد و موجب شد مردم وحشت زده از خانه‌های خود خارج شده و به فضاهای باز پناه آورند.

تاکنون گزارشی از خسارت‌ها و تلفات احتمالی این زمین لرزه منتشر نشده است. همچنین این زمین لرزه در چند شهر از جمله لاهور و اسلام‌آباد احساس شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه اکسپرس، کانون این زمین لرزه در منطقه هندوکش افغانستان بوده و در عمق ۱۸۰ کیلومتری سطح زمین رخ داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع زمین لرزه در چندین شهر پاکستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..