تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی و ساخت استخر قابل حمل

طراحی و ساخت استخر در محیط های مختلف هزینه زیادی را به افراد متحمل می کند به همین دلیل محققان با بررسی و تولید استخرهای قابل حمل این امکان را به افراد می دهند تا در محل های مورد نظر متفاوت استخر خود را قرار دهند.نصب استخر در حیاط یا فضای باز خانه ها از قدیم الایام کاری هزینه بر، دشوار و چه بسا غیرممکن بوده، اما با پیشرفت فناوری این کار هم ساده تر و کم هزینه تر شده است.

به نقل از دیجیتال ترندز، استخر جدیدی که به این منظور طراحی شده Modpool نام دارد و به سادگی و مانند یک کانتینر قابل حمل، نصب و جاسازی است.

علاقمندان می توانند به سادگی این استخر کوچک را به درون حیاط منزل خود منتقل کنند و پس از نصب در آن شنا کنند. مهم ترین مزیت این استخر قابلیت جابجایی ساده آن است.

این استخر قابل حمل دارای چارچوب مستحکمی است که از پاره شدن یا شکسته شدن آن جلوگیری می کند. همچنین نصب و جمع کردن استخر یاد شده تنها چند دقیقه زمان نیاز دارد و با استفاده از تجهیزات قابل نصب در این استخر می توان دمای آب آن را به حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد و به حداقل منفی ۱۰ درجه سانتیگراد تغییر داد.

همچنین کنترل دما، نور و خروجی های آب این استخر با استفاده از یک برنامه همراه و با استفاده از گوشی های هوشمند ممکن است.

شرکت Honomobo‌سازنده این استخر می گوید استخر یاد شده از دوام و طول عمر مناسبی برخوردار است و دیواره های آن هم به طور شیشه ای قابل نصب هستند. قیمت این استخر که به زودی روانه بازار می شود، هنوز اعلام نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی و ساخت استخر قابل حمل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..