تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع معضلات اجتماعي جز مهمترين اولويت هاست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر اسداله رازاني در جلسه كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان با بيان اينكه مسائل اجتماعي امروز جزء مهمترين اولويت هاي كشور است، افزود: مقام معظم رهبري توجه ويژه اي به اين موضوع دارند و دستور دادند كه دولت به اين موضوع رسيدگي و اهتمام داشته باشد.

وي اظهار داشت: بررسي مسائل اجتماعي كشور هر 6 ماه يكبار در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار مي شود و تاكنون 4 جلسه در اين راستا تشكيل شده كه همه ملزم به تلاش در جهت حل مشكلات و معضلات اجتماعي در كشور شده اند.

استاندار كرمانشاه در ادامه با اشاره به بروز مشكلات بيشتر در حوزه اجتماعي استان نسبت به ميانگين كشوري خاطرنشان ساخت: در استان كرمانشاه با مسائل استان در حوزه اجتماعي روبرو هستيم و در بعضي از اين معضلات، كرمانشاه از متوسط كشوري جلوتر است لذا اين موضوع در استان كرمانشاه بايد به صورت ويژه دنبال شود.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده براي كاهش مشكلات اجتماعي در استان با تقدير از حوزه معاونت سياسي و امنيتي استانداري و دستگاه هاي زيرمجموعه براي پيگيري اين اقدامات گفت: در سال گذشته توجه خوبي به اين موضوع شكل گرفت و در سفر رئيس محترم جمهور به استان موفق شديم كه پروژه هاي متعددي را در خصوص رفع مشكلات اجتماعي به تصويب برسانيم و اعتبارات خوبي هم در اين راستا براي استان جذب نمائيم.

رئيس كارگروه اجتماعي و فرهنگي استان، رفع مشكلات اجتماعي استان را در گرو تلاش گسترده و همت مضاعف تمامي دستگاه هاي عضو اين كارگروه عنوان كرد و گفت: وزير كشور و معاون اجتماعي وزارت كشور به صورت مستمر پيگير كاهش و رفع مشكلات اجتماعي استان ها در سراسر كشور هستند و در سفر اخير دكتر رحماني فضلي به استان موضوعات مختلف مربوط به حوزه اجتماعي استان مورد بررسي قرار گرفت و معاون اجتماعي وزارت كشور هم در راستاي پيگيري امورات مرتبط اين موضوع به زودي به استان سفر خواهد كرد لذا همه براي كاهش معضلات اجتماعي در استان وظيفه بسيار مهم و حساسي به عهده دارند.

دكتر رازاني با بيان اينكه مسائل اجتماعي در تمامي حوزه ها به ويژه توسعه اقتصادي و فرهنگي تاثير مي گذارد، تصريح كرد: اهميت پرداختن به رفع معضلات اجتماعي چند جانبه است بنابراين در استان كرمانشاه با توجه به شاخص هايي كه در اين راستا داريم موضوع بايد جدي تر گرفته شود.

استاندار كرمانشاه در ادامه تدوين يك نخسه واحد در سراسر كشور براي كاهش مشكلات اجتماعي را عاملي براي عدم نتيجه گيري لازم در اين زمينه عنوان كرد و گفت: وقتي در استان كرمانشاه موضوع مسائل اجتماعي بيشتر است بنابراين پيچيده شدن يك نخسه براي تمامي استان ها كارساز نيست زيرا در تمامي بخش ها تفاوت هايي وجود دارد پس براي رفع اين موضوع بايد تدوين نخسه واحد هر استان مورد توجه قرار گيرد.

دكتر رازاني در ادامه خواستار توجه و تهيه كردن فهرست هر كدام از معضلات اجتماعي در استان به ترتيب اولويت شد و اظهار داشت: تمامي دستگاه ها بايد با همفكري و هم انديشي 5 الي 10 معضل مشكل اجتماعي كه جامعه با آن گرفتار است، مشخص كنند و ضمن تدوين هربرنامه هاي خاص براي رفع آنها، بايد اقدامات اثر بخش براي رهايي استان از اين معضلات صورت گيرد.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: با مشخص شدن اولويت ها ضروري است كه اعتبارات در راستاي آن مشكلات هزينه شود بنابراين با توجه به اينكه در ابتداي سال هستيم ترسيم و تدوين چنين برنامه اي با ترتيب اولويت ها كه استان را به سمت و سوي اقدامات اثربخش و كارساز سوق دهد، الزامي است.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع معضلات اجتماعي جز مهمترين اولويت هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..