تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای جدایی سحر قریشی از امید علومی (عکس)

ماجرای جدایی سحر قریشی از امید علومی

 

به گزارش ایران ناز بازیگر زن معروف کشورمان سحر قریشی با مصاحبه جدیدش شایعات بهم خوردن ازدواجش با امید علومی را تایید کرد . سحر قریشی که پیش ازین یک بار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود ، بعد از اینکه در گفتگویی از رابطه همراه با محرمیت بین خود و امید علومی صحبت کرده بود ، بتازگی سخنان جنجال برانگیزی را مطرح کرد

 

اظهار نظر سحر قریشی عملا برخی شایعات درباره ازدواج نکردن وی به واقعیت پیوست.سحر قریشی سال گذشته در برنامه دید در شب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت:

 

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

 

ماجرای جدایی سحر قریشی از امید علومی (عکس)

 

اما وی در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده است درباره سوالی مبنی بر اینکه قصد ازدواج دارد یا نه گفت: نه فعلا قصد ازدواج ندارم یعنی زیاد به این موضوع فکر نمی کنم و کارهای مهم تری دارم.

 

با این اظهارنظر قریشی عملا برخی شایعات درباره ازدواج نکردن وی به واقعیت پیوست

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای جدایی سحر قریشی از امید علومی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..