تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت مجموعه «آهوی من مارال» برای شبکه نمایش خانگی/ احتمال پیش تولید در فصل پاییز

ساخت مجموعه «آهوی من مارال» برای شبکه نمایش خانگی/ احتمال پیش تولید در فصل پاییزمهرداد غفارزاده کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت خود در گفتگو خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تابستان سال گذشته طرح و ایده سریالی تاریخی - عاشقانه با نام «آهوی من مارال» را برای شبکه نمایش خانگی با محمود فلاح به عنوان تهیه‌کننده مطرح کردیم و یک گروه نویسندگی مشغول طراحی این پروژه 52 قسمتی شدند.

وی افزود: من و اکبر روح به شکل مشترک نویسندگی این سریال را شروع کردیم، محمود فلاح نیز به عنوان تهیه‌کننده کارها را پیگیری می‌کند و هم اکنون مراحل میانی نگارش فیلمنامه را انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: مجموعه «آهوی من مارال» در دو فصل ساخته می‌شود که داستان فصل دوم آن در دوران پس از مرگ ناصرالدین شاه اتفاق می‌افتد و مضمونی عاشقانه و فضایی متفاوتی دارد.

این کارگردان اضافه کرد: با سرمایه‌گذاران وارد مذاکره شدیم و امیدواریم پیش تولید آن را در فصل پاییز آغاز کنیم.

غفارزاده درباره داستان این مجموعه خاطرنشان کرد: ناصرالدين شاه در شکارگاه خود عاشق دختر زیبارویی به نام مارال می‌شود و دستور می‌دهد که مارال را از تبریز به قصر پادشاهی در تهران انتقال داده و مهیای ازدواج با شاه کنند. همزمان با این اتفاق نامزد مارال که جوان شاعرپیشه‌ای است و به تازگی از زندان آزاد شده از ماجرای مارال و شاه با خبر می‌شود. او به سمت تهران به راه می‌افتد تا نگذارد که مارال به قصر شاه برسد. شروع این سفر آغازگر داستان پرفراز و نشیبی است که فصل اول این سریال با عنوان آهوی من مارال را در بر می‌گیرد. فصل اول «آهوی من مارال» در 52 قسمت در حال نگارش است. 

گفتنی است؛ فصل دوم این سریال که به زندگی مارال بعد از مرگ ناصرالدین شاه اختصاص دارد، در مرحله طراحی و نگارش قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت مجموعه «آهوی من مارال» برای شبکه نمایش خانگی/ احتمال پیش تولید در فصل پاییز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..