تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست شهروندان؛ پاسخ شهرداری/ پل عابر پیاده در خیابان فاطمی احداث می‌شود

درخواست شهروندان؛ پاسخ شهرداری/ پل عابر پیاده در خیابان فاطمی احداث می‌شود

جامعه > مشکلات مردم - شهرداری تهران در پاسخ به مطالبات شهروندان اعلام کرد به زودی پل عابر پیاده در تقاطع خیابان فاطمی و ولی عصر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیشتر شهروندان در شهرهای شلوغ همواره از شهرداری محل زندگی خود ایمنی بیشتر در تردد را مطالبه می کنند. در این راستا مخاطبی که خود را علی و شهروند تهرانی معرفی کرده به سرویس مشکلات مردم گلایه آورده که: خط عابر پیاده واقع در خیابان فاطمی نرسیده به ولی عصر جنب ایستگاه متروبه علت تردد عابرین به علت عدم نصب پل عابر یا زیر گذر که اکثرا تردد بالا وجود دارد مانع حرکت خودروها وایجاد ترافیک میگردد ونیاز به فکر اساسی ورفع مشکل دارد!
در پاسخ به این شهروند، شهرداری منطقه 6 تهران اعلام کرد برای این نقطه از شهر که فعلا با وضعیت پرترافیکی روبروست، پل عابر پیاده در نظر گرفته شده است.
مسگری نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 گفت: در پاسخ به نیاز شهروندان به منظور تامین ایمنی آنهاذ و افزایش انضباط ترافیکی پل عابر پیاده در تقاطع خیابان فاطمی و ولیعصر نصب خواهد شد.
این مسئول شهری توضیح داد: شهروندانی که به صورت پیاده در این منطقه ترد می کنند می توانند برای گذر از خیابان فاطمی و رسیدن به ایستگاه مترو میدان جهاد از پل عابر پیاده ای که به زودی نصب می شود، عبور کنند.

46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست شهروندان؛ پاسخ شهرداری/ پل عابر پیاده در خیابان فاطمی احداث می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..