تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزشگاهی با مدرن ترین معماری +تصاویر

یک شرکت بین المللی به تازگی شروع به ساخت پروژه عظیم ورزشگاه خورشیدی در دهلی نو کرده است، مجموعه ای بزرگ که شامل قسمت های مختلف ورزشی، فضای اداری و تفریحی متنوعی است. طراحان پس از مطالعه و بررسی تاریخ معماری هند توانستند طرح این ورزشگاه را ارائه دهند.

جزئیات مجموعه از معماری سنتی بهره برده و ساختمان از بالا شبیه قطره آب به نظر می رسد، سیستم داخلی پروژه بر اساس اصول محیط زیست اجرا شد، سقف های بکار رفته تماما با پنل های خورشید پوشیده شده و انرژی مورد نیاز برای ساختمان ها را براحتی تامین خواهند کرد.

ژنراتورهای پیزوالکتریک مجموعه نیز با راه رفتن افراد به خصوص در هنگام ترافیک، انرژی خوبی برای مجموعه تولید می کنند. در زیر برخی از تصاویر این پروژه را با هم خواهیم دید. 

معماری نوین اینگونه چهره هند را تغییر داد+ تصاویر  معماری نوین اینگونه چهره هند را تغییر داد+ تصاویر  معماری نوین اینگونه چهره هند را تغییر داد+ تصاویر 

 

معماری نوین اینگونه چهره هند را تغییر داد+ تصاویر   معماری نوین اینگونه چهره هند را تغییر داد+ تصاویر معماری نوین اینگونه چهره هند را تغییر داد+ تصاویر  معماری نوین اینگونه چهره هند را تغییر داد+ تصاویر   معماری نوین اینگونه چهره هند را تغییر داد+ تصاویر معماری نوین اینگونه چهره هند را تغییر داد+ تصاویر   معماری نوین اینگونه چهره هند را تغییر داد+ تصاویر

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزشگاهی با مدرن ترین معماری +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..