تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت هواداری که از طبقه دوم ورزشگاه سقوط کرد +عکس دردناک

هواداری که چندی پیش از طبقه دوم یکی از ورزشگاه‌های فوتبال در آرژانتین سقوط کرده و به کما رفته بود، جان خود را از دست داد.

 آمانوئل اسکیل بالبو، هوادار تیم فوتبال اتلتیکو بلگرانوی آرژانتین که در جریان بازی اخیر این تیم با تایارس در لیگ این کشور، پس از درگیری با تعدادی از تماشاگران از طبقه دوم سکوهای ورزشگاه به طبقه اول سقوط کرده و به حالت کما رفته بود، شب گذشته (دوشنبه) به دلیل شدت ضربه و جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

گفته می‌شود این هوادار 22 ساله به دست کسی کشته شده است که مسئول مرگ برادر او نیز بوده است. طبق ادعای پدر قربانی، یکی از عوامل اصلی سقوط فرزندش به طبقه پایین ورزشگاه اسکار ساپیتو گومس نام دارد که 5 سال پیش نیز در قتل دیگر فرزند او که در زمان وقوع جرم 14 سال سن داشت، نقش داشته است.

پلیس آرژانتین تا کنون 4 مظنون به نقش داشتن در سقوط هوادار تیم بلگرانو را دستگیر و رسیدگی به ادعاهای پدر او را هم آغاز کرده است.

نکته جالب در مورد این ماجرا آن است که با وجود درگیری بزرگی که در ورزشگاه رخ داد و اتفاقی که منجر به مرگ یک هوادار شد، بازی به صورت کامل برگزار شد.

منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت هواداری که از طبقه دوم ورزشگاه سقوط کرد +عکس دردناک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..