تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از هزار دقیقه برنامه‌سازی رادیو ایران از سی و چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه رادیویی با اعلام این خبر گفت: سی و چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران برگزار می‌شود و علاوه بر قاریان کشورهای مختلف، کارشناسان قرآنی و قاریانی از کشورمان در این اتفاق بین المللی حضور خواهد یافت.

گودرزی ادامه داد: رادیو ایران امسال نیز اقدام به برپایی استودیوی محیطی خود در محل برگزاری مسابقات خواهد کرد و بیش از هزار دقیقه برنامه از این رویداد مهم قرآنی را روانه آنتن می‌کند.

وی با اشاره به  برنامه‌هایی که رادیو ایران به صورت زنده از محل مسابقات پخش خواهد کرد، گفت: برنامه اذان گاهی «به افق آفتاب»، «به رنگ خدا» و برنامه اذان گاهی مغرب «صدا کن مرا»، «دورعاشقان» برنامه ویژه مبعث و «شناسا» و همچنین برنامه‌‌هایی مانند «بشارت باران»، «ایرانشهر» اقدام به پخش رویدادهای این مسابقات بین المللی خواهند بود.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران تصریح کرد: علاوه بر پوشش رویدادها، برنامه‌سازان رادیو ایران مستندهایی را از قاریان بین‌المللی ساخته و در طول سال در برنامه های خود پخش خواهد کرد.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: رادیو ایران و رادیو قرآن به عنوان دو رادیوی اصلی کشور بیشترین حضور را در این مسابقات و بازتاب رویدادهای آن داشته‌اند  و رادیو ایران به دلیل حضور فعال مورد تقدیر برگزار کنندگان این مسابقات قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از هزار دقیقه برنامه‌سازی رادیو ایران از سی و چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..