تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره های پنهان در اشیای روزمره

کد خبر: ۵۱۵۶۰۹

۶۴۳  بازدید

آیا تا به حال یک صورت در فنجان قهوه، یک خرگوش در ابر یا یک مرد غمگین در ماه دیده اید؟

برترین ها: آیا تا به حال یک صورت در فنجان قهوه، یک خرگوش در ابر یا یک مرد غمگین در ماه دیده اید؟ شما دیوانه نیستید. این پدیده روانی دیدن چهره در اشیای روزمره پاریدولیا نام دارد. نمونه هایی از آن را در این مطلب مشاهده می کنید.

چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره  چهره های پنهان در اشیای روزمره 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره های پنهان در اشیای روزمره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..