تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای دستگیری محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی

ماجرای دستگیری محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی

 

به گزارش ایران ناز ، پیمان قاسم خانی فیلمنامه نویس و کارگردان مشهور در سخنانی جالب از ماجرای دستگیری خودش به همراه محسن تنابنده و با تیپ و  چهره ای خاص را توضیح داد . پیمان قاسم خانی کارگردان فیلم خوب بد جلف گفت وگویی با همشهری ۲۴ کرده و در بخش هایی از آن حرف های جالبی زده است.

 

قاسمخانی گفته :شاید قسمت عمده دیوانگی این فیلم در داستانش باشد، اما چیزهای ریزی هم در اجرا و کارگردانی بود که می توانست به لحن و جنس فیلم کمک کند.

 

ماجرای دستگیری محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی

 

مثلادر آن سکانس «زورآباد»، چیزى که نوشته شده بود حسام (یعنی ژوله) بالای پشت بامش نشسته بود و یک استخر بادی گنده کنارش بود که یک عالم نرہ غول سبیل کلفت تویش شنامی کردند، بعد وقتی داد میزدند «پلیس!»، یک عالم آدم از همه ی سوراخ سنبه ها می ریختند بیرون که صد تا کار مختلف می کردند. یکی شان دی وی دی هایش را می برد، یکی شان سر گاو هخامنشی را در فرغون گذاشته بود، از یک اتاقی، جعفر پناهی و گروهش در می آمدند که داشتند یک فیلم یواشکی می ساختند کاملا حتی آخر آن سکانس، بین کسانی که دستگیر کرده بودند، من و محسن تنابنده هم بودیم، با همان تیپ سن پطرزبورگ! در واقع فیلم پر از این نشانه های دیوانه وار بود و اگر فضایش این قدرتیمارستانی می شد، شاید یک سری سؤال ها از تویش در نمی آمد

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای دستگیری محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..