تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاکسپاری کیومرث منشی‌زاده با حضور تعداد اندکی از دوستانش

خاکسپاری کیومرث منشی‌زاده با حضور تعداد اندکی از دوستانش

پیکر کیومرث منشی‌زاده، شاعر و طنزپرداز کرمانی، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

این مراسم به درخواست مرحوم منشی‌زاده با حضور خانواده و تعدادی اندک از دوستان وی به صورت خصوصی برگزار شد.

یادآوری می‌شود کیومرث منشی‌زاده که به دلیل سکته مغزی در یک ماه اخیر در بستر بیماری بود، در بیمارست فبروزگر تهران و در اوایل هفته جاری درگذشت.

منشی‌زاده به‌خاطر به‌کار بردن اعداد و نشانه‌های ریاضی در شعرهایش به شاعر ریاضی می‌شناسند. کیومرث منشی‌زاده، در قسمت انرژی اتمی سازمان برنامه بعنوان کارشناس و همزمان با آن در دانشگاه هنر به تدریس جامعه‌شناسی هنر پرداخت.

از منشی‌زاده تاکنون کتاب «سفرنامه مرد مالیخولیایی رنگ پریده»، کتاب «قرمز تر از سفید» و گزیده اشعار و کتاب «حافظ حافظ» به چاپ رسیده است.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاکسپاری کیومرث منشی‌زاده با حضور تعداد اندکی از دوستانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..