تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش دروازه بان سابق استقلال به سه امتیازی که دشت نکرد

گروه ورزشی- محسن فروزان  در  گفت و گو با افکارنیوز گفت: بازی خیلی خوب و روان مقابل استقلال داشتیم و حتی می توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: استقلال از روی نقطه پنالتی و یک گل به خودی موفق شد صبا را شکست دهد و اگر به خوبی از موقعیتهایمان استفاده می کردیم شاید این ما بودیم که بازی را برده بود و سه امتیاز از شاگردان منصوریان دشت می کردیم.

فروزان ادامه داد: زمانی که به صبا آمدم می دانستم یک نیم فصل سخت را در این تیم خواهم داشت و یکی از دلایلی که این تیم را انتخاب کردم همین بود.

دروازه بان صبا عنوان کرد: مطمئن باشید نمی گذاریم صبا به لیگ دسته یک سقوط کند و بیشترین امتیاز را از این سه هفته به دست خواهیم آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش دروازه بان سابق استقلال به سه امتیازی که دشت نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..