تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیغام شاه ماهی لیگ برای منصوریان

سرور چپاروف ستاره ازبکستانی که به صورت قرضی از استقلال به سپاهان اصفهان رفته است به مسوولان تیم آبی پایتخت پیام داد تا او را برای فصل آینده برگردانند.

دوست دارم به استقلال بیایم

از آنجایی که سرورچپاروف ازبک یک سال دیگربا استقلال قرارداد دارد باید در پایان فصل جاری به تیم آبی برگردد ضمن آن که علیرضا منصوریان هم اعتقاد خاصی به سبک بازی این هافبک تکنیکی دارد.از سوی دیگر به نظر می رسد سرور چپاروف از شرایط خود در اصفهان و زندگی در این شهر خیلی راضی نیست و تمایل دارد به پایتخت ایران برگردد.

سرورچپاروف ابتدای پیوستن به استقلال مبلغ 60 هزار دلار از این باشگاه گرفت که پس ازحکم فیفا و ممنوعیت باشگاه تهرانی از نقل و انتقالات زمستانی 40 هزار دلار آن را برگرداند و به سپاهان اصفهان پیوست.

منبع: رادنیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیغام شاه ماهی لیگ برای منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..