تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلاحیه‌ای به دو فیلم «قهرمانان کوچک» و «دزد و پری 2» وارد نشد

اصلاحیه‌ای به دو فیلم «قهرمانان کوچک» و «دزد و پری 2» وارد نشد/ ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانیحسین قناعت کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران دو فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» و «دزد و پری 2» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پروانه نمایش این دو فیلم صادر شده و هم اکنون در حال آماده‌سازی موارد تبلیغاتی این دو فیلم جهت اکران هستیم.

وی افزود: این دو اثر در جشنواره کودک نمایش داده می‌شود و پس از آن مخاطب در اکران عمومی آن‌ها را خواهد دید.

این کارگردان نسبت به اصلاحیه‌های وارد شده اظهار داشت: اصلاحیه‌ای به این دو فیلم وارد نشد و مشکلی پیش نیامد.

برزو ارجمند، بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری بازیگران این فیلم هستند. 

گفتنی است؛ قهرمانان کوچک به نویسندگی حسین قناعت با مخاطب قرار دادن خانواده‌های ایرانی به خصوص دانش‌آموزان و نوجوانان تلاش دارد تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را به آنان آموزش دهد؛ چرا که اهمیت به نوجوانان در فرهنگ‌سازی این چنین موضوعاتی قطعا بر کسی پوشیده نخواهد بود. بنابراین سازندگان این فیلم تصمیم دارند تا با کمک این نسل این فرهنگ را در جامعه مطرح کنند که با خرید تولیدات داخلی و حمایت از آن، قدم بزرگی در پیشرفت صنعت و به خصوص ایجاد اشتغال در کشور برداشته‌ایم.

فهرست عوامل پشت صحنه فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، طراح صحنه و لباس: محیا آقاحسینی، مدیر تولید: روح الله مهاجری، دستیار اول و برنامه‌ریزی: آرش حسن‌پور، منشی صحنه: مونا احدی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: نسیم اسدپور.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلاحیه‌ای به دو فیلم «قهرمانان کوچک» و «دزد و پری 2» وارد نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..