تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریمی: نویدکیا قطعاً به سپاهان برمی‌گردد

کد خبر: ۵۱۵۵۸۶

۸  بازدید

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که برای بازگشت به این تیم تصمیم نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم: محمود کریمی در خصوص اینکه مدتی پیش شایعه بازگشت او به سپاهان مطرح شده بود، گفت: زمانی که کرانچار به ایران آمد یک روز برای دیدن او به تمرین رفتم. این مربی از من خواست که کمک کنم، اما واقعیت این است که برای بازگشت به فوتبال یا تیم سپاهان تصمیمی نگرفته‌ام و فعلاً ترجیح می‌دهم که دور از فوتبال باشم. من سپاهان را دوست دارم، اما واقعیت این است که برای آینده تصمیمی نگرفته‌ام.

مهاجم پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره احتمال بازگشت محرم نویدکیا به این تیم تأکید کرد: من با محرم در تماس هستم و او قطعاً به سپاهان برمی‌گردد. البته نظر نویدکیا این است که فعلاً دور باشد تا خیلی از مسائلی که به او نسبت می‌دادند، پاک شود. باشگاه سپاهان به افرادی مثل نویدکیا نیاز دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریمی: نویدکیا قطعاً به سپاهان برمی‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..