تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال سوابق تحصیلی پس از امتحان نهایی امسال اعلام شد

ارسال سوابق تحصیلی پس از امتحان نهایی امسال اعلام شد

جامعه > مشکلات مردم - آموزش و پرورش هرسال پس از پایان زمان برگزاری امتحانان نهایی و تا نیمه تیرماه سوابق تحصیلی دانش‌آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری را در اختیار سازمان قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از آنجا که قرار شد در کنکور امسال نیز سوابق تحصیلی 30 درصد تاثیر داشته باشد برخی کاربران در مورد نحوه ارسال سوابق تحصیلی پس از امتحان نهایی امسال سوال داشتند.

در این مورد سازمان سنجش اعلام کرد که  آموزش و پرورش هرسال پس از پایان زمان برگزاری امتحانان نهایی و تا نیمه تیرماه سوابق تحصیلی دانش‌آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری را در اختیار سازمان قرار می دهد.

 بر این اساس اگر نمره درسی بالا بوده و به افزایش رتبه کنکور کمک کند اعمال می شود اما اگر نمره درسی پایین باشد و تأثیر منفی بگذارد در کنکور اعمال نمی شود، البته باید این نکته را اضافه کرد که سوابق تحصیلی  به معنای اعمال معدل کل سال سوم نیست و نمرات دروس به صورت جداگانه و تک به تک بررسی و اعمال خواهد شد.

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال سوابق تحصیلی پس از امتحان نهایی امسال اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..